Mange virksomheder og organisationer er med rette i øjeblikket pressede ifm. coronavirus-pandemien (COVID-19).
Hos Real Data følger vi naturligvis myndighedernes opfordringer, herunder arbejder flere af vores medarbejdere hjemmefra for at undgå smittespredning.
Derfor står vores medarbejdere naturligvis også stadig klar til at hjælpe jer, hvis behovet opstår!
Vores konsulenter løser grundet coronavirus i øjeblikket supportopgaver og afholder salgsmøder via eksempelvis "skype"-møder, mail, telefon, fjernopkobling mv.
Hjælp til vores kunder ifm. coronavirus (COVID-19) i relation til tids- og fraværsregistrering:
Har du som kunde behov for tilpasning af jeres tids- og fraværsregistreringssystem ifm. coronavirus (COVID-19), står vi naturligvis til jeres rådighed!
I øjeblikket hjælper vores support-medarbejdere bl.a. kunder, som ikke har tid eller mulighed for selv at oprette nye fraværsårsager, såsom eksempelvis 'Corona-syg' og 'Corona-karantæne' med henblik på refusion ifm. de nye udvidede refusionsmuligheder, som følge af regeringens særlige hjælpepakke. Har I behov for hjælp, må I ikke tøve med at sende os en mail (support@realdata.dk)! For yderligere information om hjælpepakken henviser vi de relevante myndigheders hjemmeside, samt dette link til Beskæftigelsesministeriets pressemeddelelse.