top of page

Tidsregistrering - registrering af tid og fravær

Med vores system til tidsregistrering (fx flextid og komme/gå registrering) og fraværsregistrering gøres registrering og beregning af tid og fravær både let og effektivt, og du sparer tid på administration, da mange manuelle processer automatiseres.

 

Medarbejdere kan let foretage tidsregistrering og fraværsregistrering på PC og via smartphone app, eller på terminaler ved at foretage tidsregistrering med brik eller kort (herunder også i offline tilstand). En kombination kan også være løsningen for virksomheder med en blandet arbejdsstyrke.

 

Alle informationer er tilgængelige for medarbejdere, ledere, lønkontor, HR-afdeling mv. i realtid.

 

Med Real Datas knap 40 års erfaring indenfor Workforce Management, implementerer vi løsningerne med stor ekspertise og indblik i de danske virksomheders processer, samt de danske personalemæssige regler og love.

Udvalgte fordele og funktioner

Brugervenligt og rollebaseret

 

Med vores løsninger får du brugervenlig tidsregistrering på PC, smartphone app og/eller terminal, som er intuitivt at anvende for både ledere, administratorer og ikke mindst for medarbejderne. Brugerfladerne er rollebaserede, så medarbejdere kun ser og har ret til at foretage det, de har behov for.

 

Medarbejder-selvbetjening

 

Ansvar over egne data med medarbejder-selvbetjening. Med registrering af og overblik over egne data samt muligheden for at foretage korrektioner, anmode om fravær mv. (fx via Workflow) kan der spares mange ressourcer ift. manuelle arbejdsgange.

 

Læs mere

Automation og effektivisering

 

En række automatiserede funktioner i vores system til tidsregistrering, såsom hændelsesbaserede automatiske adviseringer, Workflow (automatisk godkendelsesflow), medarbejder-selvbetjening og meget mere effektiviserer en række processer betydeligt ifm. tid og fravær.

 

Fleksibel drift -  SaaS eller In-House

 

Ønsker I tidsregistrering som SaaS løsning? Eller tidsregistrering som in-house løsning, installeret hos jer selv? Valget er jeres, og vores løsninger kan fleksibelt tilbydes i den form, der passer jer og jeres IT-mæssige setup bedst muligt.

 

Håndtér enhver overenskomst

 

Med vores tidsregistrering og fraværsregistrering håndteres stort set enhver overenskomst og lokalaftale let og helt automatisk. Forskellige typer af ansatte er ikke noget problem - systemet sørger automatisk for de rette beregninger for de relevante medarbejdere.

 

Overblik og rapportering

 

Vores løsninger til tidsregistrering og fraværsregistrering gør det muligt let at udskrive rapporter, fraværs-statistikker mv., som indeholder lige netop de data, som du har behov for at se på det pågældende tidspunkt. Et væld af standardrapporter og tilpasnings-muligheder tilbydes.

 

Læs mere

Brugerflader og registreringsmuligheder for vores tidsregistrering

App til tidsregistrering og fravær

 

Tidsregistrering og fraværsregistrering med vores smartphone app, gør det muligt formedarbejdere at registrere og få overblik, når de er på farten. Komme/gå registrering og registrering af fravær (evt. med godkendelse) foretages let, ligesom overblik over egne saldi mv. også er tilgængeligt.

 

Læs mere

Tidsregistrering og fravær på PC

 

Tidsregistrering og fraværsregistrering kan let foretages via vores brugervenlige og rollebaserede brugerflade, som gør det let at foretage komme/gå registrering og anmode om fravær (fx med godkendelse). Medarbejdere har ligeledes overblik over egne saldi, fraværskalender mm.

 

keyfob_if blue.png

Tidsregistrering med brik el. kort

 

Tidsregistrering kan ikke blive lettere, end ved blot at holde sin brik eller sit kort op foran en terminal, når komme/gå registreringen skal foretages (evt. med fraværsårsager) eller egne saldi skal aflæses. Det er også muligt at kombineret med adgangskontrol, for at sikre døre i virksomheden elektronisk.

Læs mere

Eksempler på integrationer til vores tidsregistrering

Tidsregistrering med integration til lønsystem

 

I kan let overføre alle lønrelevante data til jeres eksisterende lønsystem via vores integrationsmuligheder. Alle gængse lønsystemer understøttes, herunder eksempelvis Lessor, Epos, Visma Løn (Multiløn Erhverv), Silkeborg Data, KMD mfl.

 

Læs mere

Tidregistrering med integration til HR-systemer

 

For at sikre en kontinuerlig dataudveksling samt anvendelse af data om tid, fravær mm. på kryds og tværs i organisationen, kan det være en fordel at integrere vores tidsregistreringssystem med jeres eksisterende HR-system

Læs mere

SAP

 

Tidsregistrering med certificeret SAP integration

 

Perfekt samspil mellem jeres SAP system og vores tidsregistreringssystem sikres med vores certificerede SAP interface. Integrationen kan sikre kontinuerlig dataudveksling mellem de to systemer, og jeres SAP system kan eksempelvis tilsluttes vores terminaler til dataopsamling for tidsregistrering.

Læs mere

Udvid jeres tidsregistrering med adgangskontrol

 

Tidsregistrering udvidet med adgangskontrol er en fordel, hvis I også ønsker at sikre jeres døre, arkivskabe mv. Fordelene er bl.a. anvendelse af samme database, samme brikker/kort og evt. terminaler til både tidsregistrering og adgangskontrol.

 

Læs mere

se videoen

Tidsregistrering med terminal (kort/brik)
Play Video
Smartphone app til tidsregistrering, fraværsregistrering, Workforce Management. Til iPhone, Android, Windows phone, windowsphone mv.

Tidsregistrering med mange muligheder!

 

Vores tidsregistreringssystem løfter stort set enhver opgave indenfor registrering og behandling af tid og fravær.

De mange funktionsmuligheder, og de avancerede beregningsmetoder sikrer jer en løsning, der kan håndtere stort set enhver overenskomst eller intern arbejdstidsregel.

 

En international løsning med perspektiver

 

Vores løsninger til Workforce Management (herunder tidsregistrering) og sikkerhed er international​e, og anvendes i dag af mere end 4,5 millioner daglige brugere.

Løsningerne leveres til organisationer i hele Europa samt flere andre steder i verden, herunder er løsningerne implementeret i hver 5. Top500 virksomhed i Europa.

 

På denne måde opnås der et stort erfaringsgrundlag og basis for kontinuerlig videreudvikling af produkterne, som kommer dig og din virksomhed til gode.

Vores løsninger til bl.a. tidsregistrering, fraværsregistrering, projekttid, komme/gå registrering og meget mere
Tid - udvalgte fordele og funktioner

+4.500.000 daglige brugere · +12.000 installationer verden over

"Made in Germany, delivered in Denmark"

 

Vores løsning er international, og software samt hardware udvikles og produceres i Tyskland, og tilpasses specielt til de danske forhold af vores danske specialister.

bottom of page