Rapporter for tidsregistrering og fraværsregistrering

De mange rapporter - både standardrapporter, som særligt tilpassede - i vores Workforce Management løsninger til fx tidsregistrering og fraværsregistrering gør data tilgængelige og overskuelige, samt medvirker til et godt beslutningsgrundlag til brug i jeres Business Intelligence.

 

Relevante brugere får hurtigt og nemt overblik over relevante data i form af rapporter og statistikker, der kan eksporteres i fx Excel, HTML eller PDF formater eller printes direkte.

 

Standardrapporter for tidsregistrering og fraværsregistrering

Vores løsning indeholder en række standardrapporter, som dækker langt de fleste behov.

Har I behov for særligt tilpassede rapporter, overblik eller statistikker, er dette naturligvis også muligt.

Eksempler på standardrapporter:

  • Sygestatistik og andre fraværsstatistikker.

  • Fraværsoversigter.

  • Uregelmæssigheder, såsom glemt booking, fixtidsovertrædelser mv.

  • Kontooversigt, herunder medarbejder standardkonti med afdelingstotal.

  • Bookingjournal og månedsjournal.

  • Fravær, norm og tilstedetid.

  • Afdelingskalender.

  • Fraværsoversigt på kalenderbasis.

  • Ændringslog.

  • mfl.

Design skræddersyede rapporter for tidsregistrering og fraværsregistrering

 

Med rapportdesigneren kan brugerne let oprette og tilpasse rapporter, så de fremstilles på den ønskede og nødvendige måde.

 

Måske er der brug for mere end standardrapporter, som bookingjournaler, afdelingskalender evalueringer og andet.

 

Med rapportdesigneren er der i stedet frie hænder til at designe både indholdet og layoutet af rapporterne. Der er adgang til al information, lagret i systemet, og der kan laves individuelle outputs, som fx dækker særlige fraværs- og tilstederapporter, opgørelser over restferie m.v.