
Det professionelle gæsteregistreringssystem
Vores system til gæsteregistreringssystem (eller "receptionssystem"), prime Visit, letter den daglige håndtering af jeres gæster, og giver dem ikke mindst en professionel velkomst samtidig med at systemet også højner jeres sikkerhed og sikrer compliance.
Systemet indeholder flere moduler og tilpasnings-muligheder, som gør, at løsningen kan tilpasses netop jeres behov - om det skal være ekstra høj sikkerhed, strømlining af receptionen - eller måske begge dele!
Selvbetjent gæsteregistrering
Lad dine gæster springe ventetiden over og i stedet registrere sig på selvbetjeningskiosken. Et gæstekort udskrives, og gæstens vært adviseres - alt sammen helt automatisk og til stor gavn for evt. receptionspersonale.
Notifikationer til værter
Værter modtager automatisk en notifikation, når deres gæster checkes ind. Sådan spares receptionen for mange opkald, og gæsten får ligeledes en professionel velkomst. Kan også indeholde billede af gæsten.
Opret særlige felter
Har I særlig information, som I ønsker at registrere ifm. besøget (enten af jer eller af gæsten selv ifm. selvbetjening), kan der oprettes særlige felter til formålet - fx ifm. catering eller til compliance formål.
Flere lokationer, receptioner og lign.
Har I flere lokationer, indgange eller receptioner er det ikke noget problem. Med prime Visit kan jeres gæster hurtigt og let registrere sig i ét centralt system - evt. med forskelligt konfigurerede selvbetjeningskiosker afhængig af lokation, indgang eller lign.
Let udstedelse af gæstekort
Personlige gæstekort kan udstedes automatisk ved gæsteregistreringen og kan foruden navn og virksomhed også indeholde billede, udløbsdato/tid mm. De kan også udskrives på forhånd, f.eks. ved besøg af større grupper.

Hurtig check ind og ud vha. QR-koder
Med QR-koder gøres gæsteregistrering endnu hurtigere. Forventede gæster modtager dem automatisk på e-mail forud for deres besøg. Visitkort med QR-kode (vCard) kan også anvendes!
Tag automatisk billede af gæster
Med kioskens indbyggede kamera, kan der tages et billede af gæsten ifm. selvregistrering. Billedet kan automatisk printes på gæstekortet samt sendes med i notifikationen til værten, så han/hun kan genkende sin gæst i receptionen.
Forskellige typer af gæster
Med forskellige gæsteprofiler kan I let håndtere forskellige typer af gæster, som skal gennem forskellige registreringsprocesser. Nogle gæster skal måske ikke udfylde ret meget, mens andre skal se en sikkerhedsvideo, acceptere fortrolighedserklæring (NDA) eller andet.
Meget brugervenligt
Vores gæsteregistrering har stor fokus på brugervenlighed, for både receptionen, værterne og ikke mindst gæsterne - f.eks. i kraft af nem gen-registrering for gæster, som har været der før, samt intuitive brugerflader.
Gæsteregistrering via Outlook
Med prime Visits Outlook plugin kan værterne selv registrere deres forventede gæster, samtidig med, at de opretter mødet, direkte i deres Outlook kalender. Dette sikrer en professionel velkomst og strømliner processen.
Compliance - overhold reglerne
Håndtér Non-Disclosure Agreements, helbredserklæringer mv. elektronisk og automatisk - fx ifm. selvbetjening - og oprethold compliance. Alt lagres i databasen, og accepter mv. kan automatisk fornyes.
International løsning
Prime Visit er en internationalt implementeret løsning, og understøtter i dag hele 19 forskellige sprog samt enkelte lokale dialekter. Er I derfor en multinational virksomhed, eller får I mange udenlandske gæster, gør de mange sprogmuligheder registreringen endnu lettere.
se videoen
Den professionelle velkomst til dine gæster
Systemet kan skaleres fra en enkel løsning, blot til registrering af navne og virksomheder på de daglige gæster, til et meget avanceret gæstesystem, som automatisk og elektronisk håndterer forskellige typer af gæster samt helbredserklæringer for fødevare- eller medicinalvirksomheden, underskrifter, Non-Disclosure Agreements, viser video med sikkerhedsinstrukser og tester gæstens viden og meget mere.
Med integration til vores adgangskontrolsystem kan systemet også udstede gæste-adgangskort, og med integration til vores Workforce Management løsning til tidsregistrering og fraværsregistrering, vise, om værten er tilstede og kun lade gæsten checke ind, hvis det er tilfældet.
Også leverancer kan håndteres, med info om bl.a. last, registreringsnummer mv. og meget, meget mere - mulighederne er mange!