top of page
Tidsregistrering med Real Data A/S

Moderne tidsregistrering

 

med et modulopbygget system fra Real Data

Kampagne tidsreg

Brugervenlig tidsregistrering til netop jeres behov

 

Vores brugervenlige og modulopbyggede software løsninger til tidsregistrering kan tilpasses netop jeres behov og arbejdstidsregler, og systemet håndterer let alt fra komplekse arbejdstidsberegninger med f.eks. skiftehold, tillæg for forskudt tid mv. såvel som enkel time- eller flextidsregistrering for jeres timelønnede og/eller funktionærer - og alle lønrelevante data kan naturligvis overføres til jeres lønsystem på et øjeblik!

Løsningerne kan anvendes via brugervenlige brugerflader på PC eller smartphone app, samt via hardware i form af moderne terminaler til tidsregistrering.

Håndtering af enhver overenskomst

 

Vores løsninger til tidsregistrering håndterer automatisk enhver overenskomst og andre særlige eller lokale arbejdstidsregler - ligegyldigt hvor mange forskellige I måtte have.

Fraværs- og ferieregistrering

 

Brugervenlig fraværsregistrering af ferie, sygdom mm. via PC eller app - evt. med godkendelse hos nærmeste leder. Den nye ferielov håndteres også let og effektivt.

Smart Outlook integration

 

Outlook integrationen sikrer automatisk opdatering af medarbejderens egen Outlook kalender med fravær (neutraliseret), så medarbejderen kun behøver indtaste fravær ét sted.

Omfattende eller enkle rapporter

 

Med systemet kan du automatisk generere enkle, men især også omfattende rapporter ifm. f.eks. fravær, sygedagpenge refusion, arbejdstid og meget andet.

Medarbejder-selvbetjening

 

Lad medarbejdere få ansvar for egne data med tidsregistrering og overblik over egne data, samt muligheden for at foretage korrektioner, anmode om fravær mv. vha. Workflow og ESS.

Overførsel af data til lønsystem

 

Overfør let alle lønrelevante data til dit lønsystem. Alle gængse lønsystemer understøttes, fx Epos, Lessor, KMD, Silkeborg Data, Bluegarden mfl.

Modulopbygget tidsregistrering

 

Løsningerne er modulopbyggede og kan tilpasses netop jeres behov, fx med moduler for projekttid, Outlook interface, Workflow eller smartphone app mv.

keyfob_if blue.png

Tidsregistrering med brik eller kort

 

Tidsregistrering kan gøres hurtigt, let og bekvemt ved blot at registrere tid med sin personlige brik eller ID-kort på en af vores moderne terminaler til tidsregistrering.

Brugervenlig tidsregistrering

 

Vores løsninger til tidsregistrering har stor vægt på brugervenlighed, og daglige registreringer for medarbejdere, korrektioner og udtræk af rapporter foretages hurtigt og let.

App til tidsregistrering

 

Lad medarbejderne registrere tid og fravær let, når de er på farten via smartphone app. Giver overblik over egne saldi ligesom registreringer og anmodninger foretages let.

Godkendelser med få klik

 

Spar manuelle processer og lad ledere godkende anmodninger om fravær, korrektioner i tidsregistrering mv. via Workflow (godkendelsesflow).

Talrige muligheder for integration

 

Vores løsninger til tidsregistrering indeholder et væld af muligheder for at integreres med andre løsninger, herunder fx fuld integration med adgangskontrol, certificeret interface til SAP mm.

Tidsregistrering (system) fra Real Data A/S

Tidsregistrering for alle og enhver

 

Vores løsninger til tidsregistrering håndterer enhver overenskomst eller andre særlige arbejdstidsregler, helt automatisk, og indeholder mange muligheder for automatisering og optimering af arbejdsgangene forbundet med de daglige registreringer - herunder medarbejder selvbetjening (Employee Self-Service) med bl.a. oversigt over egne saldi mv., Workflow godkendelser, smartphone app og meget mere.

 

I bestemmer selv, om I vil lade jeres medarbejdere registrere deres tid online, på terminaler, via smartphone app eller måske en kombination. Anvender I terminaler, kan I ligeledes drage nytte af, at anvende samme brik eller kort til f.eks. adgangskontrol, køb i kantinen mv.

 

Vores løsninger til tidsregistrering kan fuldt integreres i vores løsninger for adgangskontrol så I b.l.a. kan drage nytte af samme database samt at anvende data på kryds og tværs - eksempelvis kan integration med adgangskontrol give jer mulighed for at benytte samme kort/brikker til tidsregistrering på terminaler som til adgang via adgangsterminaler. Certificeret interface til SAP tilbydes også, ligesom flere terminaler fra vores hardware sortiment kan udvides med/styre adgangsterminaler, så I let kan udvide jeres løsning og styre adgangen via døre.

 

Med andre ord kan vores løsninger til tidsregistrering tilpasses netop dine behov.

Kontakt tid kampagne

Bestil en gratis præsentation af vores løsning til tidsregistrering

Vælg hvad du ønsker præsenteret nedenfor efterfulgt af dine oplysninger samt en kort beskrivelse af jeres behov, så vil vi kontakte dig for en gratis præsentation af løsningen.
Præsentatin af:

Tak for din henvendelse - du hører snart fra os!

bottom of page