Please reload

Seneste nyheder

Tidsregistrering & fraværsregistrering med ny ferielov

06/03/2020

1/9
Please reload

Fremhævede nyheder

Nye smarte prime Visit funktioner!

10/04/2017

I takt med at populariteten på prime Visit løsningen til gæsteregistrering stiger, udvikles der løbende nye og smarte funktioner til systemet.

 

Blandt nogle af de nyeste funktioner til prime Visit kan du nu bl.a. finde nedenstående funktioner.

 

 

 

Send vedhæftede filer i gæstepåmindelsen

 

Det er nu muligt eksempelvis at vedhæfte et dokument med sikkerhedsregler, NDA (Non-Disclosure Agreement), en P-billet eller information, som beskriver hvad gæsten skal være opmærksom på (herunder fx, at check ind kan foretages hurtigt vha. medbragt QR-kode mv.) - eller noget helt femte.

 

Foruden dokumentet kan påmindelsen også have vedhæftet et kort, som fx viser P-forhold og hovedindganges placering eller viser vej til lokalet, hvor mødet skal afholdes (afhængig af hvilken lokation, bygning og lokale, der registreres for besøget ifm. forhåndsregistreringen).

 

Påmindelsen kan også sendes ud på flere sprog på én gang, så I er sikre på, at jeres gæster modtager informationerne på et sprog, som de kan forstå. De tilgængelige sprog afhænger af, hvilke sprog jeres prime Visit system understøtter.

 

Læs mere om den smarte gæstepåmindelse

 

 

 

Værter kan nu modtage billede af deres gæst ved ankomst

Hvis I tager billeder af jeres gæster i dag via  jeres selvbetjeningskiosk til brug til print på gæstekort samt til generel lagring i databasen, er det nu muligt også at anvende billedet til noget andet - til gavn for jeres værter.

 

Værterne kan nemlig nu også modtage billedet af gæsten som en del af notifikationsmailen, som de modtager, når deres gæst er checket ind.

 

Således gør man værten en tjeneste, hvis vedkommende endnu ikke har mødt sin gæst, da det på denne måde er muligt for værten at genkende sin gæst i receptionen og dermed vide, hvem han/hun skal henvende sig til, når gæsten skal afhentes.

 

Læs mere om aflastning af receptionen med en selvbetjeningskiosk

 

 

 

Automatisk oprydning af gamle persondata

I nogle lande (herunder alle EU lande, når den nye persondataforordning træder i kraft) kræver loven, at gamle data fjernes efter en vis periode.

 

Med prime Visit er det nu muligt at rydde op i gamle data ved at sætte en automatisk oprydningsfunktion op. Denne funktion gør det muligt for dig at holde dit prime Visit system rent og frit for overflødige data - helt automatisk.

 

Oprydningsprocessen kører dagligt og tjekker, hvorvidt der er gæster i databasen uden et registreret kommende besøg, og hvis seneste besøg var længere siden, end det prædefinerede antal dage.

 

 

 

 

Læs mere om prime Visit løsningen til gæsteregistrering

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Please reload